Saturday, May 23, 2009

Gosip.....



Salam buat semua...
Lama tak mengemas blog, sawang pun bersepah2...sepatutnya aku dah mula bekerja tapi mengingatkan hanya 5 hari sebelum cuti semester, aku habiskan saja baki cutiku...
Semalam aku call Miza, terdengar lagi desas desus guru2 pra u akan diserap ke KBSM...dah banyak kali aku disogok dengan cerita dan gosip2 mcm ni tapi kesudahannya......takde jugak...tapi taktaulah tahun ni macam mana.Dengar kata akan dikuatkuasa tahun depan.
Apa2 pun aku mengikut saja walaupun aku dah berada dlm 'comfort zone' di unit pra u.Dulu pun aku mengajar KBSM jugak...tekanan kerja tetap sama...takde beza....
Aku tak kisah cuma tak berapa selesa asyik dipolitikkan..dulu waktu kena naik pra u pun mcmtu...hanya nak menyelamatkan seorang dari kroni mereka, aku dan kawan2ku menjadi mangsa..dengar pula ura2 kenaikan gred DG44 untuk guru yg mengajar form 6, ada je yg dengki...tapi aku redha jelah...rezeki Allah yg bagi..tak kisahlah...
Minggu depan aku dan Safeeya akan pulang kerumah kami...ada sikit rasa sayu dan gembira...bercampur baur...huhu....masa berlalu dengan cepat.....aku tak sabar nak menyambung pengajian Master...rasa nak graduate cepat2..InsyaAllah....bulan Julai cepatlah datang!!!!!!!

No comments:

Post a Comment