Monday, May 11, 2009

Aku dan Cerita Sedihku.....


Akhirnya....aku selamat melepasi tempoh berpantang...
Dah lama rasenya tak menulis dlm blog nih...rindunya...nak mengemas2 blog...dah ler terhilangkan ipod lagu...terpakse la suruh pakar IT rumah ni buat...hehe..sori la una...tp jgn dok berlagak sgt eh...
Safeeya lagi seminggu nak genap 2 bulan..skrg ni aku ngan hubby tgh pening memikirkan sape nak jg si kecik ni..bukan calang2 org leh deal ngan si kecik ni...the best option mak ngan ayah la sbb dok kat Gombak nun tp...takkan aku nak tinggalkan si kecik ni kat situ terus...jauh lak dr umah..nak p sekolah lagi..waaa...guane nih...?aku tak leh berenggang ngan si kecik ni...baru rasa nak ada 'a complete set of family'...
nantilah akan difikirkan....
aku br je balik dr KL...rindu kat rumah...dok ngan Safeeya ja...seronok..ni dah balik Kulim sbb nak mengurut urat2 yg bersimpang siur dalam badan...sebut bab KL ni..ada citer sedih berlaku kat aku, aku kehilangan wallet Carlo Rinoku...siap myKid Safeeya hilang...abis sumer...waaaaa.........terpaksa buat baru..
Sedekah jelah kat sape2 terjumpa...
Si kecik dah bangun ...nak susu la tu...hehehe....

1 comment:

  1. hehhehe...finally...ngaku jgak nooo...
    hahaha...
    yea!!
    i'm the best!!!!!
    hahahaha...
    rindu nk kacau safeeya tido..
    nk balik la ari khamis ni...heeee=)
    wait 4 mak su,bebeh!!

    ReplyDelete