Sunday, April 19, 2009

Kerja oh kerja


Hari ni dah genap sebulan aku berpantang, nak kena tunggu sebulan lg br bleh p kerja balik...kena pantang lelama skit sebab dah kena ceaser...sekarang ni asyik terliur nak makan sotong, udang n all type of seafood tp hmmm...tengok jelah....takut gatal...telan air liur jelah... Berbalik pada kerja, student2 aku mesti tgh ketaq2 baca buku sebab dah final exam...sian anak muridku....apakan daya cikgu tiada disisi untuk bagi soalan bocor...hopefully, kamu sume dapat menjawab soalan dengan cemerlang...sebut pasal exam nih, aku cukup tak berkenan sejak2 kena combine ngan cikgu Sek Sukan Bandar Penawar utk gabung soalan...buang masa betoi..alih2 soalan aku je yg kuar, soalan diorang takde pun,pastu, student aku dapat markah rendah2, student diorang tinggi2...tak adil la camni, soalan aku yg buat alih2 diorang yg dapat nama....ni la kes lembu punya susu, sapi dapat nama...takpelah.... Nampak gayanya, sampai bila2 pun diorang nampak lebih terror dari SSBJ... Sem depan, aku dah masuk keje,aku bagi tumpuan kat bebudak Sains 3 jelah...Hmmm.....teringat plak kat diorang...

No comments:

Post a Comment